fbpx

Hasła i teksty reklamowe

Cukier krzepi, prawie robi wielką różnicę, głodny nie jesteś sobą, za sałatą. Dobre hasła i teksty reklamowe to te, które na stałe wejdą do języka powszechnego. Żyją w nim własnym życiem, ale wciąż przypominają o produktach, z którymi pierwotnie były łączone. Są jednym z podstawowych – obok grafiki i efektów dźwiękowych – elementów reklamy.

Czym są hasła i teksty reklamowe?

Hasła reklamowe są krótkimi i błyskotliwymi zdaniami, które towarzyszą reklamom Twojego produktu niezależnie od medium: internetu, telewizji, przestrzeni publicznej, radia. Jako element spotów są uzupełniane tekstami reklamowymi, które zwięźle eksponują najważniejsze cechy promowanego produktu. Hasła reklamowe często polegają na grach słownych, są rodzajem kalamburów. Dobrze, jeśli mają drugie dno. To najczęściej ostatnie słowa, które padają w reklamie telewizyjnej czy radiowej.

Czy hasła reklamowe różnią się od sloganów?

Tak. Hasła reklamowe odnosimy do konkretnych produktów czy usług, jedna firma może posługiwać się wieloma hasłami. Slogany to natomiast stały komunikat firmy, krótkie zdanie z nią łączone. Odzwierciedla jej wartości i to, z czym marka chce się identyfikować. Doskonale znamy slogany takie jak „I’m Lovin’ It”, „Jesteś tego warta”, „Think Different”.

Po co nam one?

Najprościej mówiąc: hasła i teksty reklamowe są nam potrzebne po to, by konsumenci pamiętali o naszej marce. Osiągamy to dzięki krótkim i chwytliwym komunikatom.


  • Zakres prac
  • Slogany
  • Hasła reklamowe
  • Teksty reklamowe

Jak opracowujemy hasła i teksty reklamowe w ROXX?

By przygotować hasła i teksty reklamowe przystające do Twojej marki, najpierw ją dobrze poznajemy. Podobnie z produktami, które wprowadzasz (lub już wprowadziłeś na rynek). Wspólnie określamy, jaka jest Twoja grupa docelowa, i dopasowujemy do niej język. Bo to właśnie język jest w tym wypadku naszym głównym tworzywem. Bawimy się nim i wykorzystujemy jego możliwości, wplatamy poczucie humoru. Dbamy też o poprawność językową. Pilnujemy tego, by Twoje hasła były wyraźne i charakterystyczne niezależnie od medium, które je przekazuje.

Jeśli potrzebujesz haseł i tekstów reklamowych, by wypromować swoją markę, skontaktuj się z nami.