Caroutlet to firma z wieloletnią tradycją w branży motoryzacyjnej, posiadająca w swojej ofercie największy na rynku wybór sprawdzonych samochodów używanych. By zapewnić klientom podjęcie najlepszych decyzji, priorytetem pracowników jest zawsze wszechstronna obsługa i rzetelna informacja.
Naszą agencję z Caroutlet złączyła ramowa umowa na kompleksową obsługę marketingową.
Niestraszne są nam wyzwania ani szeroki zakres obowiązków, więc w pierwszej kolejności zajęliśmy się rebrandingiem marki, w skład którego wchodziły wszystkie najpopularniejsze nośniki reklamowe.
Rozwinęliśmy współpracę z twarzą marki – Maćkiem Szczepaniakiem, rajdowym pilotem Roberta Kubicy. Korzystając z wizerunku Maćka stworzyliśmy uniwersalny key visual, który był podstawą naszej komunikacji w sieci i poza nią.
Opracowaliśmy także kompleksową strategię komunikacji marketingowej, w skład w której wchodziły wszelkie działania online i off-line. Zajęliśmy się zakupem mediów, bieżącą egzekucją działań marketingowych, ich analityką i finalnym rozliczeniem przed klientem.
Dzięki naszej pracy Caroutlet wzmocnił swoją pozycję rynkowego lidera: porównując dane analityczne z ostatnich lat można zauważyć wzrosty skuteczności i konwersji sprzedaży o kilkaset procent.