NiUW GLINIK Sp. z o.o. jest producentem narzędzi oraz urządzeń wiertniczych z tradycją sięgającą 1883 roku. Uznana marka i najwyższa jakość produktów stawia NiUW GLINIK w czołówce najlepszych światowych producentów narzędzi wiertniczych. Przeprowadziliśmy rebranding tej marki.
Zadanie przed jakim stanęliśmy było szczególnie wymagające ze względu na długą, ponad 100-letnią tradycję firmy. Mimo wysoko postawionej poprzeczki udało się nam opracować zupełnie nową, wyrazistą identyfikację wizualną firmy. W symbolu z jakiego składa się logotyp Glinik przemyciliśmy obraz flagowego produktu firmy – wiertła trójzgryzowego.
Zabieg jakiemu poddaliśmy wizerunek marki Glinik został bardzo pochlebnie przyjęty tak przez kontrahentów firmy, jak i jej wieloletnich oddanych pracowników. To pozwoliło nam skutecznie wdrożyć całościowy rebranding przedsiębiorstwa, w skład którego wchodziło m.in.: opracowanie projektu kluczowego (key visual) oraz motywu przewodniego w postaci izolinii – charakterystycznych linii wyznaczających ukształtowanie terenu.
Tak wytyczone motywy przewodnie z łatwością przenieśliśmy na wiodące nośniki reklamowe (w tym elementy wystawiennicze) oraz funkcjonalny serwis www dla firmy Glinik z zaawansowanym konfiguratorem urządzeń wiertniczych.
Rebranding Glinik to tylko jeden z naszych projektów w zakresie kreacji graficznej. Pozostałe można znaleźć w zakładce realizacje.
Wdrożenie serwisu internetowego na naszym autorskim systemie do zarządzania treścią CMS pozwoliło na utworzenie prostych w obsłudze formularzy kontaktowych generujących wartościowe leady sprzedażowe dla działu sprzedaży i marketingu Glinik.