Marka Wawel zaufała nam po raz kolejny, powierzając ROXX opracowanie i obsługę programu lojalnościowego marki Wawel – Z miłości do radości.
Ta wyjątkowa inicjatywa nie tylko angażuje amatorów słodkości, ale również pomaga realizować poważne zadania odpowiedzialności społecznej (CSR). Firma Wawel na finiszu autorskiego programu przekaże wybranym fundacjom w sumie 1,5 mln złotych. To, która fundacja otrzyma największe wsparcie, zależy bezpośrednio od każdego z nas – wystarczy zarejestrować się na stronie akcji i oddać swój głos.
Nasz zespół w zawrotnym tempie oprogramował w całości zaplecze kampanii oparte na autorskim systemie do zarządzania treścią CMS.
Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksowe wdrożenie projektu od strony technologicznej, za opracowanie mechaniki wszystkich funkcjonalności, zabezpieczenie aplikacji i bieżącą obsługę polegającą na ulepszaniu systemu, analizie statystyk i raportowaniu do Zarządu spółki.
Wyjątkowo za część graficzną i oprogramowanie warstwy front-end odpowiadała tym razem nasza zaprzyjaźniona agencja YOHO.
Zarejestruj się już teraz, by wygrywać nagrody i jedząc czekoladę czynić dobro! 🙂